7 תשובות
מה אתם רציניים? סויה זה בריא רצח, אם כבר חלב רגיל לא בריא
ואני לא טבעונית
אנונימית
ממש לא.
רק אם תלכי לאמא שלך ותינקי לה מהחזה יצמח לך הציצי.
די לדבר שטויות זה ספאם ברמות.
חלב מכיל הורמונים נשיים, גם חלב רגיל וגם חלב סויה אבל פחות.
אם עוד לא סיימת להתפתח, זה יגדיל לאט לאט.
האמת שאני שותה כל בוקר,גדל לי ביותר ממידה במהירות
אנונימית
מגדיל את כל הגוף עם כבר
החרא הזה מזה לא בריא
בכמויות גדולות, בנות הוא יכול להקדים את הבגרות בגלל שיש בו אסטרוגן. לבנים מתבגרים הוא פחות בריא.
אנונימי