5 תשובות
כן, זה אחלה
כן ברור
זה מעולה
שואל השאלה:
זה לא יגרום לה להיות יותר עצובה?
זה לא יגרום לה להיות יותר עצובה?
אנונימית
לא להפך היא תדע שיש לה תמיכה , זה לא שהיא שכחה מזה ועכשיו תזכירי לה
באותו הנושא: