9 תשובות
לא אמורה להיות לך בעיה אם כבר נפרדתם אלה אם כן אתה אוהב אותה עדיין, תנסה לדבר איתו/איתה על זה
דיי! עם השאלות ספאם האלהה מה יהיה
איך כל הרבה שאלות זה על האקסית וחבר שלי ביחד
איך זה קורה לכולם איך? כמה לא הגיוני זה דיי!
מה אני אגיד לך.. מה לעשות? מה יש לעשות.. אתה יודע טוב מאוד מה עושים..
מדברים איתו על זה.. אומרים לו מה אתה מרגיש .. עכשו אתה נזכר?
או מנתקים קשר.. מכירים חדשים
איך כל הרבה שאלות זה על האקסית וחבר שלי ביחד
איך זה קורה לכולם איך? כמה לא הגיוני זה דיי!
מה אני אגיד לך.. מה לעשות? מה יש לעשות.. אתה יודע טוב מאוד מה עושים..
מדברים איתו על זה.. אומרים לו מה אתה מרגיש .. עכשו אתה נזכר?
או מנתקים קשר.. מכירים חדשים
שואל השאלה:
ביקשתי עזרה לא ביקורת ben
ביקשתי עזרה לא ביקורת ben
אנונימי
כלום, שחרר משניהם וחפש חבר אמיתי
מינימום יכל לספר או לשאול אותך, לעשות את כל זה מאחורי הגב מראה שאי אפשר לתת בו אמון ושאין לו עמוד שדרה
מינימום יכל לספר או לשאול אותך, לעשות את כל זה מאחורי הגב מראה שאי אפשר לתת בו אמון ושאין לו עמוד שדרה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אתה צודק אבל ממש קשה לי למצוא חברים חדשים ועוד מעט אני עולה לתיכון ואם לא יהיה לי חבר אחד אפילו עד אז לא יספרו אותי בכלל ומזה אני מפחד
אנונימי אתה צודק אבל ממש קשה לי למצוא חברים חדשים ועוד מעט אני עולה לתיכון ואם לא יהיה לי חבר אחד אפילו עד אז לא יספרו אותי בכלל ומזה אני מפחד
אנונימי
גם לי אין חברים.. אין יותר מבין אותך ממני..
וזאת האקסית שלך = חברה שהייתה זהו.
מה אכפת לך שהם ביחד.. מה באלך אותה חזרה?
כואב לך לראות אותם ביחד עכשו לא מבין את זה..
ותנסה להתחבר באמת כמה שיותר מהר בתיכון.. זה נורא קשה אחרי זה
וזאת האקסית שלך = חברה שהייתה זהו.
מה אכפת לך שהם ביחד.. מה באלך אותה חזרה?
כואב לך לראות אותם ביחד עכשו לא מבין את זה..
ותנסה להתחבר באמת כמה שיותר מהר בתיכון.. זה נורא קשה אחרי זה
שואל השאלה:
אני לא רוצה אותה בחזרה אבל זה בכל זאת קשה להתמודד עם זה...
אני לא רוצה אותה בחזרה אבל זה בכל זאת קשה להתמודד עם זה...
אנונימי
מכירה תהרגשה הזה אבל יש לי סיפור קצת שונה. אבל לא משנה זו כבר אקסית אין מה לעשות כבר זכותה לעשות מה שהיא רוצה.
אבל אולי החבר הכי טוב שלך הסתיר מימך כדי לא תיפגע או סתם שלא תדע..
פשוט תדבר איתו ותגיד לו למה הוא עשה את זה .
אבל ניראלי פשוט תשחרר מי זה אני יודעת שזה קשה .
פשוט תיהיה חבר שלו פשוט אל תדבר איתו על זה ותתנהגו רגיל
אבל אולי החבר הכי טוב שלך הסתיר מימך כדי לא תיפגע או סתם שלא תדע..
פשוט תדבר איתו ותגיד לו למה הוא עשה את זה .
אבל ניראלי פשוט תשחרר מי זה אני יודעת שזה קשה .
פשוט תיהיה חבר שלו פשוט אל תדבר איתו על זה ותתנהגו רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אין לך מושג כמה זה קשה לי, אני חושב שאם אני אדבר איתו זה לא יעשה טוב, הוא יגרום לי להרגיש כאילו אני אשם, זה קורה דיי הרבה ואני לא יודע מה לעשות
אנונימית
אין לך מושג כמה זה קשה לי, אני חושב שאם אני אדבר איתו זה לא יעשה טוב, הוא יגרום לי להרגיש כאילו אני אשם, זה קורה דיי הרבה ואני לא יודע מה לעשות
אנונימי
באותו הנושא: