התחברות
הרשמה
כתבתי משהו בבקשה תענו ותגידו אם אהבתם
ביטחון עצמי
מילה עם כל כך הרבה ביטחון
מה אם לא יהיה לי ביטחון
האם אהיה אדם חלש
אדם בלי חלומות
אדם בלי אהבות
מתי אוכל להסתכל על עצמי
בלי להשפיל את הראש
19 בפברואר 2020, 22:17
ביקורת
פריקה
2 תשובות
למרות שאני לא חושבת כמוך זה מאוד יפה
ע
ערגלית דבש
שואל השאלה:
למה
א
אנונימיתלהגעחגיגיגחחג
באותו הנושא:
כתבתי קטע פריקה,בבקשה תקראו ותגידו לי מה אתם חושבים?מצליחים להזדהות?
איך מה שכתבתי?אשמח שתקראו ותגידו לי מה לשפר (קצר)
כתבתי פה משהו אשמח שתקראו ותגידו לי את דעתכם
כתבתי משהו עליי אשמח לחוות דעת כנה בבקשה תענו
תקראו את הברכה שכתבתי לבן זוג שלי ליום הולדת ותגידו לי אם לשנות משהו, או שיצא טוב
כנסו דחוף ותגידו מה דעתכם על מה שכתבתי
בבקשה תענו דחוף תקראו למטה ותגידו עם גם אתם חושבים שזה חוצפה מצידה
כתבתי מכתב על אישה שנפרדת מבעלה, אשמח שתקראו ותגידו לי מה דעתכם?
יש לי שאלה בבקשה תענו בכן או לא ואל תיפגעו בי ותגידו עד כמה אני רעה או משהו,
כתבתי קטע פריקה,בבקשה תקראו ותגידו לי מה אתם חושבים?מצליחים להזדהות?
קטע שכתבתי ! תקראו ותגידו איך..