4 תשובות
תישארי איתן, שנה הבאה כבר תתחברי לילידים אחרים את תראי
תנסי להיות איתן ובאמת להנות איתן וכנראה שבסוף תביני מה קרה תגידי להן שאת מרגישה שאתן כבר פחות בקשר טוב נראה לי שהן לא ירצו לאבד אותך
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה כבר שאנחנו לא מתאימות, ואני לא חושבת שיש להן מה לעשות לגבי זה
אבל אני מרגישה כבר שאנחנו לא מתאימות, ואני לא חושבת שיש להן מה לעשות לגבי זה
אנונימית
תנצלי אותן לבינתיים שלא תיהי לבד ושתסתיים השנה באוטומטי את תתחברי לילדים ולילדיות בכיתה ככה זה
באותו הנושא: