6 תשובות
דיברת איתה? יכולת להיות שיש משהו שגורם לה להתרחק ואת יכולה לשנות את זה
וגם אם את לא יכולה להשתנות את זה תדברי איתה, יכול להיות שעובר עלייה משהו קשה...
אממ... אני אומרת תדברי איתה ותנסו להבין איך לפתור את זה, עזרתי לשתי חברות טובות שלי והיום הן עדיין חברות טובות
שואל השאלה:
אבל איך לדבר איתה אנמ לא רוצה להרגיש נואשת או לחפור לה מתי אני ידבר איתה
למה שתהיי נואשת? את לא רוצה שהחברה הרי טובה שלך תתרחק ממך וזה הגיוני מאוד. בשביל לדבר אליה את צריכה להתחיל שיחה רגילה וכשהיא מתחילה להתרחק ולהסגר אז את מציינת בפניה את זה שהיא מתרחקת ומראה את מה שהיא עשתה באותה שיחה בתור דוגמה. עכשיו יש לחברה שלך שני דברים שהיא יכולה להגיד. או שהיא תבין את זה ותנסה להשתפר (מצוין) או שהיא תסביר למה היא עשתה את זה (היא יכולה לשקר ולתרץ איזה משהו שהיא סתם לא יכולה לשבר או משהו) אין דרך לדעת מה אמת ומה שקר ואת צריכה לחשוב לבד לפי תחושת בטן אם היא משקרת לך או נותנת סיבה אמיתית
שואל השאלה:
כבר שבוע אולי יותר אני מנסה להפגש איתה או שנעשה משהו והיא לא יכולה אני לא יכולה לפתוח דבר כזה בטלפון כי אני אישית לא מסוגלת