8 תשובות
לא מה-
שואל השאלה:
אז מתי אתם חוזרים ללימודים?
אנונימית
ניראלי ששלישי
אני בפניימיה ולומדים בראשון ובשני
חוזרים מהבית לפניימיה בשבת בערב (ככה זה אצלי לפחות יש הסעות של הפניימיה בשבת בערב
אנונימית
אנחנו חוזרים ביום שלישי בערב
אנחנו לומדים בראשון, בשני מי שרוצה לחזור הביתה יכול ומי שלא נשאר בפנימייה עד לחזרה הרגילה הביתה.
מה למה שלא תחזרו ללמוד ביום ראשון?
לשאלה אני לא בפנימייה
אנונימית
שואל השאלה:
לרוב הפנימיות רחוקות אז כאילו אם הם חוזרים היום למה שיחזרו רק ליום אחד
אנונימית