3 תשובות
תיהיא בסביבת חברים שלך
בסביבת האנשים הכי קרובים לך שמשמחים אותך
בסביבת האנשים הכי קרובים לך שמשמחים אותך
לא תמיד צריכים להיות שמחים
ודברים כאלה קורים בחיים
אני אוהבת פשוט לבכות כשזה קורה אבל ממש לבכות
תראי סרט עצוב או משהו ותפרוקי הכל
ואז אתה תרגיש טוב יותר
לי זה עוזר לפחות
ותמיד תזכרי שדברים קורים ודברים נגמרים ודברים נוצרים
תמיד יש רע ותמיד יש טוב, יש תקופות כאלה ויש תקופות כאלה
ודברים כאלה קורים בחיים
אני אוהבת פשוט לבכות כשזה קורה אבל ממש לבכות
תראי סרט עצוב או משהו ותפרוקי הכל
ואז אתה תרגיש טוב יותר
לי זה עוזר לפחות
ותמיד תזכרי שדברים קורים ודברים נגמרים ודברים נוצרים
תמיד יש רע ותמיד יש טוב, יש תקופות כאלה ויש תקופות כאלה
להבין שהכל זמני, ואולי את מרגישה ככה עכשיו, אבל יבוא זמן שאת כבר לא תרגישי ככה.
באותו הנושא: