5 תשובות
עוד יום אחד אני אשתגע
משתעמם מוות
משעמם מידי, עוד שנייה מתחרפנת
כיף מאוד
שואל השאלה:
לפחות אני לא לבד
אני רגיל לצאת עם חברים
אנונימי