3 תשובות
יכול לדבר איתי רק שגם אני לא הכי במצב
שואל השאלה:
מה לא הכי במצב לא הבנתי, לא במצב רוח טוב או שלא במצב רע כמוני
מה לא הכי במצב לא הבנתי, לא במצב רוח טוב או שלא במצב רע כמוני
אמנם אני לא מעל גיל 22 אבל אני יודעת שלפרוק תמיד עושה טוב והכי חשוב להסתכל על הצד הטוב שיש בחיים ואם את/ה רוצה לדבר אשמח שתשלח לי הודעה!
באותו הנושא: