2 תשובות
כרגע אין במה לעבוד בגלל ההסגר, תנסי לסבול את המצב.
הי יקירה
אני שומעת מתוך השורות שכתבת את הכאב העצום שמתחולל בתוכך. את התסכול שאת וודאי נמצאת בו. ובתקופה הזו, כאשר אנו נדרשים להשאר בבית יותר ומספר רב של אנשים נמצאים ללא מסגרות, הקושי וודאי מתעצם אפילו יותר.
את שונאת להיות בבית, אני משערת כמה כאב וודאי מסתתר בתוך האמירה הזו , אכזבה שפוצעת את הלב. המקום שאמור להוות עבורך עוגן, בטחון,מסמל עבורך רעל, ושנאה. אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה את אולי מרגישה נרמסת בתוך ביתך שלך אל מול התנהגותה של אימך.
כתבת על המחשבות שעולות בך מרוב תסכול, אני יכולה לשער שדברים בחייך מתרחשים באופן כה מטלטל, וגורמים לך להרגיש כה חסרת אונים, אולי נעלבת, אולי בודדה, אם חשבת עליהם. משערת שכה מתיש ומשפיל לחיות באווירה "רעילה" שכזו עד שנדמה שתהיי מוכנה לעשות הכל,גם דברים שאת יודעת שיוכלו להזיק לך, כדי להפסיק את המציאות הזו, כמה שיותר מהר.
את אולי מרגישה בדידות שמציפה וממלאת את חייך, ללא חברות קרובות או מסגרת עוטפת. אין איש שאפשר לנוח על כתפו, גם לא מי שאולי ציפית שיהיה שם כסלע איתן עבורך.
למרות כל זאת, בחרת לכתוב לנו כאן. אני רואה בכך עוצמה גדולה. וודאי קיווית שבעת שתכתבי כאן יבוא האדם שיהווה עבורך משענת. אולי בעזרת העוצמה הזו תוכלי להביא את עצמך לנסות להתיעץ עם איש מקצוע? אולי יועצת בבית הספר שלמדת בו? אולי תוכלי לפנות לעמותת בית השנטי והם ינסו לסייע לך
https://shanti.org.il/
מעבר לכך, זו לחלוטין לא נשמעת התמודדות שכדאי להשאר איתה לבד.
גם אם בחיים שאינם ווירטואלים תחושת הבדידות מציפה, אנו כאן עבורך ברשת להפחית מעט את החרדה.
אני מתנדבת בעמותה שנקראת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, באתר שלנו תוכלי למצא מידע רב באשר להתמודדויות נפשיות וגורמי סיוע בקהילה. בנוסף, אני מזמינה אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לגמרי, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. נשמח ממש להיות שם איתך ועבורך להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שרק נוכל. אם תרצי, נחכה לך כל ערב (מלבד שישי) בין תשע לחצות. בנוסף, בעקבות משבר הקורונה הרחבנו את שעות פעילות הצ'ט שלנו לימים א-ו בין השעות- 10:00-13:00 וימים א'-ה' ומוצ"ש 21:00-00:00
אנחנו נמצאים בכתובת https://sahar.org.il/help
שלך, מכל הלב, מתנדבת סה"ר.
אני שומעת מתוך השורות שכתבת את הכאב העצום שמתחולל בתוכך. את התסכול שאת וודאי נמצאת בו. ובתקופה הזו, כאשר אנו נדרשים להשאר בבית יותר ומספר רב של אנשים נמצאים ללא מסגרות, הקושי וודאי מתעצם אפילו יותר.
את שונאת להיות בבית, אני משערת כמה כאב וודאי מסתתר בתוך האמירה הזו , אכזבה שפוצעת את הלב. המקום שאמור להוות עבורך עוגן, בטחון,מסמל עבורך רעל, ושנאה. אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה את אולי מרגישה נרמסת בתוך ביתך שלך אל מול התנהגותה של אימך.
כתבת על המחשבות שעולות בך מרוב תסכול, אני יכולה לשער שדברים בחייך מתרחשים באופן כה מטלטל, וגורמים לך להרגיש כה חסרת אונים, אולי נעלבת, אולי בודדה, אם חשבת עליהם. משערת שכה מתיש ומשפיל לחיות באווירה "רעילה" שכזו עד שנדמה שתהיי מוכנה לעשות הכל,גם דברים שאת יודעת שיוכלו להזיק לך, כדי להפסיק את המציאות הזו, כמה שיותר מהר.
את אולי מרגישה בדידות שמציפה וממלאת את חייך, ללא חברות קרובות או מסגרת עוטפת. אין איש שאפשר לנוח על כתפו, גם לא מי שאולי ציפית שיהיה שם כסלע איתן עבורך.
למרות כל זאת, בחרת לכתוב לנו כאן. אני רואה בכך עוצמה גדולה. וודאי קיווית שבעת שתכתבי כאן יבוא האדם שיהווה עבורך משענת. אולי בעזרת העוצמה הזו תוכלי להביא את עצמך לנסות להתיעץ עם איש מקצוע? אולי יועצת בבית הספר שלמדת בו? אולי תוכלי לפנות לעמותת בית השנטי והם ינסו לסייע לך
https://shanti.org.il/
מעבר לכך, זו לחלוטין לא נשמעת התמודדות שכדאי להשאר איתה לבד.
גם אם בחיים שאינם ווירטואלים תחושת הבדידות מציפה, אנו כאן עבורך ברשת להפחית מעט את החרדה.
אני מתנדבת בעמותה שנקראת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, באתר שלנו תוכלי למצא מידע רב באשר להתמודדויות נפשיות וגורמי סיוע בקהילה. בנוסף, אני מזמינה אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לגמרי, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. נשמח ממש להיות שם איתך ועבורך להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שרק נוכל. אם תרצי, נחכה לך כל ערב (מלבד שישי) בין תשע לחצות. בנוסף, בעקבות משבר הקורונה הרחבנו את שעות פעילות הצ'ט שלנו לימים א-ו בין השעות- 10:00-13:00 וימים א'-ה' ומוצ"ש 21:00-00:00
אנחנו נמצאים בכתובת https://sahar.org.il/help
שלך, מכל הלב, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: