התחברות הרשמה

מי עוד אף פעם לא התאהב והוא כל כל רוצה להתאהב ופוחד שהוא לא יתאהב בהמשך?

27 במרץ 2020, 04:43
התאהבותהתחלותחיזור נעוריםאהבותהתבגרות    
3 תשובות
לא אני
אנונימית
יאללה נו אני
H
Happy Soviet Man
וואו אני, אני יותר פוחדת שאני לא אתאהב מאשר שלא יאהבו אותי אף פעם
~
~❤
באותו הנושא:
יש כאן משתמש שרק מדבר חמוד ונחמד אבל הוא גורם לכן להתאהב בו ואז הוא עוזב ):
נכון דווקא שתפסיקי להתאהב במישהו הוא יתחיל להתאהב בך?
יצא לכם להתאהב במישהו מסדרה? כאילו ממש להתאהב?
אני רוצה להתאהב, לא אכפת לי במי רק להתאהב, עצות?
זה הגיוני שאני רוצה להתאהב אבל גם לא רוצה להתאהב?
נכון משפט יפה? 'אני פוחד להתאהב בך,להתאהב יותר מידי'
האם זה נכון כשמפסיקים להתאהב במישהו הוא מתחיל להתאהב בך?
אני פוחד להתאהב...
אני חושב שאני שמתחיל להתאהב במישהי ואני לא רוצה להתאהב.
למה הייתי חייבת בכלל להתאהב בו והוא בי???
קל להתאהב וקל להפסיק לאהוב או קשה להתאהב וקשה להפסיק לאהוב ?