7 תשובות
0 אבל אין מנעול אז כן חסר פרטיות
עם אחותי
לא בקטע מוגזם, אבל כן לפעמים הייתי מעדיפה את הפרטיות שלי לבד
אני לבד בחדר חחח
עם אחותי..
הייתי מעדיפה להיות בחדר לבד אבל אין סיכוי שירשו לי
5 אחים נואש לפרטיות ואין
עם אחותי ולא
כיף לי להיות איתה בחדר