8 תשובות
חחח ואי לגמרי כן
שואל השאלה:
תשתפי
תשתפי
יוטיובר אחד פנה לאסם בקשר לזה, והם ענו לו שבשנה הבאה הם מתכננים ליצור מרכז מבקרים ושם יתאפשר לשחק במשחק.
מאוד!!!!!!
אנונימית
כ ן !
שואל השאלה:
בלי קשר למפעל זה בנוסף למה לא
בלי קשר למפעל זה בנוסף למה לא
שואל השאלה:
מה שאנחנו צריכים זה הד ציבורי כרגע. תשתפו ותראו לע אצ זה באינסטגרם ואני אתן עוקב או פרח
מה שאנחנו צריכים זה הד ציבורי כרגע. תשתפו ותראו לע אצ זה באינסטגרם ואני אתן עוקב או פרח
שואל השאלה:
yerushalaym hmikbnuya
yerushalaym hmikbnuya
באותו הנושא: