8 תשובות
חחח ואי לגמרי כן
שואל השאלה:
תשתפי
יוטיובר אחד פנה לאסם בקשר לזה, והם ענו לו שבשנה הבאה הם מתכננים ליצור מרכז מבקרים ושם יתאפשר לשחק במשחק.
מאוד!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
בלי קשר למפעל זה בנוסף למה לא
שואל השאלה:
מה שאנחנו צריכים זה הד ציבורי כרגע. תשתפו ותראו לע אצ זה באינסטגרם ואני אתן עוקב או פרח
שואל השאלה:
yerushalaym hmikbnuya