התחברות הרשמה

מישהו נרשם לאורט רחובות לחטיבה?

31 במרץ 2020, 22:27
רחובותחטיבת ביניים    
תשובה אחת
אני בכיתה ט' שם, אם זה עוזר במשהו..
אנונימית
באותו הנושא:
דה שליט או אורט? (ברחובות)
יש פה אנשים ממכללת אורט רחובות?
מישהו פה לומד בחטיבת ביניים אורט רחובות?
אני צריכה להרשם לחטיבת ביניים בחולון, מישהו יכול לספר לי על אורט חולון ( החטיבה )?
מה אתם חושבים על אורט רחובות ?
יש פה מישהו שנרשם לאורט אבין שנה הבאה?
יש פה מחטיבה אורט דפנה ?
אורט רחובות כדי להירשם?
חטיבת אורט אלון בן גרויון בעפולה טובה?
מי פה מחטיבת אורט אפק? קרית ביאליק
יש פה מחטיבה אורט ?