התחברות הרשמה

עם מה כדי לי לעשות עבודות עם המחשב או הטלפון?

1 באפריל 2020, 13:48
מחשב ניידטלפון    
5 תשובות
מחשב
_
_candy_girl
מחשב
Queen Butterfly
מחשב קל
ס
סוד כמוס לפרה ולך
מחשב
B
Baby girl12
מחשב
f
fuwafuwa
באותו הנושא:
אתם דרך הטלפון או המחשב נכנסים לסטיפס?
אתם דרך המחשב או הטלפון?
אתם בסטיפס עכשיו דרך הטלפון או המחשב?
אתם עכשיו בסטיפס דרך המחשב או הטלפון?
אתם בסטיפס דרך הטלפון או דרך המחשב?
אני צריכה ללכת לעבודה ב 9 וקמתי עכשיו ועוד שניה אני נרדמת על הטלפון מה לעשות
אתם עכשיו דרך המחשב או דרך הטלפון?
אתם מעדיפים להיות בסטיפס דרך המחשב או הטלפון?
אתם בסטיפס דרך הטלפון או המחשב?
עם מה כדאי לעשות עבודות לימוד מחשב או טלפון ולמה?
כשאתם כותבים שאלה או משהו כזה בסטיפס, אתם כותבים דרך הטלפון או דרך המחשב?