4 תשובות
מחשב
יותר נוח
מחשב זה הכי נוח
טלפון כל שניה קופצות הודעות ופחות מרוכזים
מחשב
זה פשוט יותר נוח ומהיר
מחשב זה יותר נוח,ובפלאפון לפי דעתי פחות מתרכזים והמסך גם יותר קטן
באותו הנושא: