7 תשובות
לפנות לרופא
עדיף לא לקחת סיכון...
תתקשרי לאחד הרופאים ותבררי דרכם אם זה משהו נורמלי או שצריך לבוא לבדיקה
עדיף לא לקחת סיכון...
תתקשרי לאחד הרופאים ותבררי דרכם אם זה משהו נורמלי או שצריך לבוא לבדיקה
עשית ספורט או תנועה לא נכונה?
שואל השאלה:
נפלתי ממש חזק על הרגל שניסיתי לקום מהמיטה
נפלתי ממש חזק על הרגל שניסיתי לקום מהמיטה
אנונימית
זה כנראה בגלל זה
על הברך נפלת?
מציעה להתקשר בכל זאת לוודא שהכל בסדר
מניחה שלא נגרם נזק
על הברך נפלת?
מציעה להתקשר בכל זאת לוודא שהכל בסדר
מניחה שלא נגרם נזק
תלכי לאורטופד
שואל השאלה:
כנראה כי רק שם כואב לי
כנראה כי רק שם כואב לי
אנונימית
הבנתי
טוב שמעי תנסי לתת אגרוף כזה לברך תגידי לי מה רמת הכאב מ1-10
ובכל מקרה תתקשרי לרופא
אמרת להורים?
טוב שמעי תנסי לתת אגרוף כזה לברך תגידי לי מה רמת הכאב מ1-10
ובכל מקרה תתקשרי לרופא
אמרת להורים?
באותו הנושא: