7 תשובות
אני עדיין ב15 אחותי.
מצטערת בשבילך
ליבי איתך חחח
קורונה הורסת המסיבות
אני איתך!!!!
אותו מצב בדיוק
כולם רצו לסיים את יב נורמלי !