5 תשובות
לדעתי היתרון הוא שלכולם יש דעה ואת כולן צריך לקבל ויש לזה מקום בדמוקרטיה, החיסרון הוא שחבל שיש דעות קיצוניות שגורמות לאנשים לפגוע זה בזה :(
יתרונות - אשכרה לתת לציבור מסוים לבחור את רצונותיו (נניח נתייחס כרגע לממשל) לתת לציבור להביע את דעתו ורצונו בנוגע למי רוצה שתהיה לו נציגות בפרלמנט ובממשלה
חסרונות--(שוב פעם לגבי ממשל) אנשים שאין בהם רצון כלל להבין את כל המערכת הזאת, המערכת הפוליטית ולכן מצביעים למישהו שכנראה לא ממש מחזיק בדעה דומה ואינטרסים דומים לשלו, בשל כך שלוחצים על יציאה להצבעה.
חסרונות--(שוב פעם לגבי ממשל) אנשים שאין בהם רצון כלל להבין את כל המערכת הזאת, המערכת הפוליטית ולכן מצביעים למישהו שכנראה לא ממש מחזיק בדעה דומה ואינטרסים דומים לשלו, בשל כך שלוחצים על יציאה להצבעה.
שואל השאלה:
spo
מה באשר לכך שבדמוקרטיה הרוב כולה על המיעוט את דעתו?
spo
מה באשר לכך שבדמוקרטיה הרוב כולה על המיעוט את דעתו?
שואל השאלה:
משחקן קומוניסט
אם כך, בן אדם שאין לו הבנה בפוליטיקה לא צריך להצביע?
אין טעם לשכנע אנשים לצאת להצביע?
משחקן קומוניסט
אם כך, בן אדם שאין לו הבנה בפוליטיקה לא צריך להצביע?
אין טעם לשכנע אנשים לצאת להצביע?
לא אמרתי לגבי צריך או לא, מה שכן צריך להפסיק עם לחצים, בסופו של דבר מעמיסים אותו עם שלל דעות וכנראה שלל אנשים שרוצים שהוא ספיציפית ייתן את הקול שלו למי שהם תומכים, והוא יכול להיות מושפע מכך לרעה/לטובה, תלוי עד כמה יישם את הדברים בשביל עצמו.
באותו הנושא: