5 תשובות
שואל השאלה:
אני חושבת אבל זה לא עובד.. זה מרגיש כאילו אני עושה לעצמי דווקא בשביל להוכיח שאני לא יכולה לשלוט בעצמי.
אני חושבת אבל זה לא עובד.. זה מרגיש כאילו אני עושה לעצמי דווקא בשביל להוכיח שאני לא יכולה לשלוט בעצמי.
אנונימית
כל פעם שאת באה לפוצץ תחשבי מה זה יגרום אחרכך וכמה ימים יימשך וכמה נזקים זה עושה לפרצוף וזה ישאר לתמיד החלקית
אז זה שווה את ההנאה הרגיעית?
אז זה שווה את ההנאה הרגיעית?
אל תעשי את זה, אני עשיתי את זה גם ואפילו חשבתי שזה גורם לשיפור אבל זה משאיר כתמים פשוט תגידי לעצמך כל פעם לפני שאת נוגעת "אל תגעי אל תגעי" בלי קשר ממליצה על סבון פנים acnil ועל אקנטרים לשים על הפצעונים נקודתי זה מדהים
הייתה לי אותה בעיה
עשיתי בנייה בציפורניים ואי אפשר לפוצץ חצקונים ולגעת בפנים כי זה פלסטיק.
ממש ניקה לי תפנים מפצעים
עשיתי בנייה בציפורניים ואי אפשר לפוצץ חצקונים ולגעת בפנים כי זה פלסטיק.
ממש ניקה לי תפנים מפצעים
תשטפי פנים עם סבון בבוקר ובלילה ושימי קרם לסוג עור שלך.. תוך כמה ימים תראי שינוי
באותו הנושא: