2 תשובות
אני יודע זה קשה מאוד, אבל זה מה שאני עושה כשזה קורה לי.
בפעמים שלוש הראשונים לחשוב למה זה כן היה טוב מה שעשית, אחרי שמצאת סיבה אחת פשוט להפסיק לחשוב על זה - אפשר לעשות משהו להקשיב למשהו לדבר עם מישהו וכדו'-.
בפעם הרביעיצ והלאה פשוט כל פעם שזה עולה פשוט להפסיק לחשוב על זה.
בפעמים שלוש הראשונים לחשוב למה זה כן היה טוב מה שעשית, אחרי שמצאת סיבה אחת פשוט להפסיק לחשוב על זה - אפשר לעשות משהו להקשיב למשהו לדבר עם מישהו וכדו'-.
בפעם הרביעיצ והלאה פשוט כל פעם שזה עולה פשוט להפסיק לחשוב על זה.
עוד משהו תנסה/י לגלות מה גורם לך להתחיל לחשוב על זה שוב.
ותשתדל/י כמה שיותר לא לעשות את זה.
ותשתדל/י כמה שיותר לא לעשות את זה.
באותו הנושא: