2 תשובות
יכול להיות שזה נקע (או שבר) תקבעי את היד מסביב לצוואר עם תחבושת אלסטית אם זה ממש נורא תלכי לבית חולים לא בטוחה שכדאי עכשיו אבל את גם לא רוצה שיהיה לך נזק לתווך ארוך ביד אז.. לפי השיקול דעת שלך.
שואל השאלה:
אם זה היה נקע או שבר זה היה מתנפח, וכפי שכתבתי אני לא יכול לישר את היד כך שלקבע אותה לא בא בחשבון....