5 תשובות
אבל זה למען המדינה שלך
כי את עצמאית שם,את מבינה שאת לבד ושמקשים עליך שם וככה את לומדת איך להיות לבד בחיים האלה
אמנם בהתחלה את עושה רק את מה שאומרים לך, אבל גם זה מבגר באיזשהו אופן.. ללמוד להקשיב למה שאומרים בלי לפקפק
וזה לא כל השירות, אחרי ההכשרה ממשיכים בתפקיד ומקבלים אחראויות שונות ואפשר להגיע להיות אחראי על הרבה אנשים ועל משימות מאוד חשובות בגיל מאוד צעיר. בגלל זה אומרים שזה מבגר.
כמובן שלא כל האנשים ככה, יש אנשים שהשירות הצבאי שלכם לא ביגר אותם בכלל, תלוי בתפקיד של הבן אדם ובגישה שלו
כי אלה החיים האמיתיים. בחיים יגידו לך מה לעשות ולרוב תהיי ממורמרת, אלה החיים
אנונימית
אני גם שואלת את עצמי את זה..
לדעתי זה מתאים לחלק מאנשים ולחלק גם לא..
זה יכול לתרום לנו לחיים האישיים וזה יכול להכביד עליהם ..
בקיצור מאמינה שזה מבגר באיזשהו אופן בקטע של יותר עצמאות והתמודדות עם דברים אבל שוב לא בהכרח..