4 תשובות
כשהוא הופך לשוביניזם
פמיניזם לא יכול להיות מוגזם כי פמיניזם זה שיוויון בין המינים. נשים שעושות אפליה מתקנת, זה לא פמיניזם.
שהמטרה הופכת להעלות את מעמד האישה מעל הגבר ולא להשוות.
כשהוא לא פמיניזם, פמיניזם זה שיוויון בין גברים לנשים,
אני לא יודע מתי שיוויון זה מוגזם.