7 תשובות
תכלס ואן גוך
בירה אני חושב, זה לא מגעיל מדי ולא הרבה אחוזי אלכוהול
אני חושבת שיין זה סבבה כי זה לא כזה משכר
אנונימית
וואן גוך בטעם אסאי. אחד הטובים
יין אדום או בריזרים או פשוט משהו בלי אחוז אלכוהול גבוה כדי שתדעי מה הסף שלך של השיכרון ומתי את מגיעה לראש טוב ומתי זה יותר מדי.. כמובן תהיי עם אנשים שאת סומכת עליהם תוך כדי שישמשו עלייך גם אם תגיעי למצב של שיכרון יתר או איבוד שליטה על מעשייך או הראה או עילפון
אסאי וואן גוך אחד הטעימים וטובי ויוסקי או בירה
מה אתם ממליצים לה משקאות עם אחוז גבוה על הפעם הראשונה
תשתי משהו עם אחוז נמוך של אלכוהול כמו בירה יין או ליקר בשביל ללכת על בטוח, בפעם הראשונה אפשר להשתכר גם מכוס יין
תשתי משהו עם אחוז נמוך של אלכוהול כמו בירה יין או ליקר בשביל ללכת על בטוח, בפעם הראשונה אפשר להשתכר גם מכוס יין
אנונימית
באותו הנושא: