4 תשובות
הכל טוב! זה קורה ובעיקר בגיל ההתבגרות אני פה בשבילך:)
היוש.. אין לך ברירה בעיקרון תשאר לך אותה משפחה וזה לא הולך להשתנות אבל תגידי תודה על מה שיש לך באמת כי שום דבר לא מובן מאליו, ובקשר לחברות תכירי עוד אל תהיי מקובעת על אותן חברות(;
תאמיני לי שאת בת מזל, תעריכי כל דבר שיש לך.
לפחות יש לך משפחה וחיים.
לפחות יש לך משפחה וחיים.
תחליפי חברות קודם כל, אם הן לא תומכות בך
ותתעסקי במה שאת אוהבת
אושר זה בחירה בסופו של דבר
אל תתני לשום דבר לשבור אותך (:
ותתעסקי במה שאת אוהבת
אושר זה בחירה בסופו של דבר
אל תתני לשום דבר לשבור אותך (:
באותו הנושא: