3 תשובות
עוד לא.
אבל אכלתי מוצרים מקמח בחג (מצות חח)
עכשיו מכינים מופלטות. יאמי.
כן, אכלתי דיי הרבה חמץ.
אני לא שמרתי חג אבל לא יצא לי לאכול חמץ במהלך החג ואכלתי הרגע עוגה משקמח רגיל אז כן