10 תשובות
שכל אחד מכם ישלם חצי, הכוונה לתשלום.
לדוגמא החשבון יצא 100 שקלים אז חצי חצי כל אחד 50 (לא כולל טיפ)
על התשלום
קחי את התשלום, תחלקי ב-2, זה מה שתשלמי :)
החצי השני הוא ישלם
ואם הוא ממש ג'נטלמן הוא ישלם את הכל, אבל אל תרמזי לו את זה כי זה ניצול.
כן, קראתם טוב, ילד מיקמק מבין בדייטים ;)
חצי חצי, כמו שאמרו: אם התשלום 100 אז כל אחד 50 כאילו.
ממש מגניב דית
נראה לי שכל אחד על עצמו..
על התשלום.
בן זיני אתה ילד מיקמק?
וואלה לא ידעתי!!!
עכשיו אני חוזרת למיקמק!