10 תשובות
שכל אחד מכם ישלם חצי, הכוונה לתשלום.
לדוגמא החשבון יצא 100 שקלים אז חצי חצי כל אחד 50 (לא כולל טיפ)
על התשלום
קחי את התשלום, תחלקי ב-2, זה מה שתשלמי :)
החצי השני הוא ישלם
ואם הוא ממש ג'נטלמן הוא ישלם את הכל, אבל אל תרמזי לו את זה כי זה ניצול.
החצי השני הוא ישלם
ואם הוא ממש ג'נטלמן הוא ישלם את הכל, אבל אל תרמזי לו את זה כי זה ניצול.
כן, קראתם טוב, ילד מיקמק מבין בדייטים ;)
חצי חצי, כמו שאמרו: אם התשלום 100 אז כל אחד 50 כאילו.
ממש מגניב דית
נראה לי שכל אחד על עצמו..
על התשלום.
בן זיני אתה ילד מיקמק?
וואלה לא ידעתי!!!
עכשיו אני חוזרת למיקמק!
וואלה לא ידעתי!!!
עכשיו אני חוזרת למיקמק!
באותו הנושא: