יש לי ידיד ממש טוב, הוא מכיר אותי יותר טוב מכולם ואני אותו, בלי קשר היה לנו איזה יום שדיברנו 3 שעות בערך וסיפרתי לו על מה שעברתי בחיים והוא סיפר לי על מה שהוא עבר וגם הוא עבר הרבה, הוא תמיד צוחק על זה שהוא רוצה להתאבד והוא שומע שירים דכאוניים אבל אני יודעת שזה לא צחוק, בגלל שיש לו חברה אני והוא ניתקנו קשר כי היא קינאה שאנחנו מדברים , מה שלדעתי היה מעשה מגעיל . בקיצור לא דיברנו תקופה אבל בתוך שבוע חזרנו לדבר טיפה לא יותר מדי כי הייתי חייבת לכבד גם את חברה שלו, כשהוא אמר לי שהוא לא יכול לדבר איתי כי חברה שלו "מקנאה" נפגעתי ברמות . הוא ביקש סליחה מליון פעמים ואמרתי לו שהכל טוב למרות שלא היה טוב בכלל . בקיצור, אני רוצה שהוא ידע שהוא יכול לפרוק ולחפור לי כמה שהוא רוצה, הוא כל כך חשוב לי והוא לא מבין את זה, אני רוצה להגיד לו שאני פה בשבילו למרות שאמרתי כמה פעמים, ואני רואה שהוא חייב מישהו לפרוק לו, אבל אני מפחדת שהוא לא ירצה לדבר ושזה יהיה מאמץ שהוא ידבר איתי, אני לא יודעת אם הוא בכלל רוצה לספר לי עם עובר עליו משהו, מה אני אמורה לעשות ? אני יודעת מה זה להיות במצב שלו והדבר היחיד שאני רוצה זה שהוא יהיה במצב רע שאין לו אף אחד לדבר איתו