6 תשובות
אני מניחה שרגיל כל חודש מחדש מכיתה ז
מקבלת רגיל וזהו..
במחזור הראשון שלי פשוט המשכתי כל הזמן לעשות עוד ועוד פיפי ולראות אם יוצא לי עוד דם והייתי קצת בהלם
פעם ראשונה שקיבלתי מחזור, הבן אדם הראשון שסיפרתי לו היה ... אבא שלי
אני זוכרת שלחו אותי לקנות לחם וחלב במכולת וכזה הלכתי לשירותים שם והיה דם ואז הלכתי הביתה ורצתי לאבא שלי ואמרתי "קיבלתי!" והוא כזה לא עדיף שתגידי לאימא ? והייתי כזה מובכת
בן דוד שלי ישן אצלי באותו היום
ופשוט מבבוקר לא הצלחתי לזוז ולא הבנתי למה וזה היה כזה מביך כי לא ידעתי מה להגיד לו
אנונימית