3 תשובות
טופס 55?
אני לא רוצה להגיד לך גם טופס 55 כי ב99% מהמקרים זה לא נקלט.
כן לנסות להתמודד עם מה שיש, עם הזמן לומדים להכיר ולהסתדר עם אנשים או במקרה הזה עם בנות. אל תראה כל אחת כמישהי אידיאלית לבת זוג ואז אולי זה לא יבלבל אותך.
אולי לדבר עם מפקד בכיר שכן יוכל לנסות לעזור לשנות שיבוץ אם אתה באוגדה נגיד ויש מתחתייך חטיבות זה הרבה יותר קל לעבור כי אתה עדיין תחת אותה היחידה פחות או יותר
אני מבין שאחרי פרידה יותר קשה להיקשר לבנות אבל לאט לאט יעבור לך ובתור גבר אני חושב שלהיות גבר בין המון בנות זה בונוס ענק כי בתכלס... אין על בנות חחח