11 תשובות
בהחלט אפשרי
בטח את רק צריכה למצוא מה שיעזור לך
כן את צריכה תמיכה של ההורים ושל האנשים הקרובים אלייך
שואל השאלה:
באמת אבל? כאילו אתם מכירים מישהו שיצא מזה?
אנונימית
אני לא יצאתי מזה
אבל אני מאמינה שבשלב כלשהו אני אצליח
שואל השאלה:
אז נראה לי שכדי שגם אני אתחיל להאמין
אנונימית
אני הייתי בדיכאון עמוק מאוד ובלי שום עזרה התמודדתי לבד והצלחתי לצאת מזה
הכי חשוב פשוט לעבוד עם עצמך
אנונימי
הכרתי מישהו פה בסטיפס שסיפר לי שיצא מדיכאון ממש קשה
זה תמיד אפשרי :)
אני תמיד פה בשבילך :)
כן ברור
יקירה,
נדמה שאת מרגישה שבויה של הדיכאון שאת מתמודדת אתו,
מתארת לעצמי כמה זה מתסכל שהדיכאון הוא זה שמנהל לך את החיים, הוא זה שמכתיב מה תוכלי לעשות ומתי יהיה לך חשק לצאת מהמיטה, מתארת לעצמי כמה היאוש גדול כשזה נמשך עוד ועוד, וכשכל מה שאת מנסה כדי לקבל שליטה על החיים שלך לא מצליח..

יקירה, נשמע שאת זקוקה לתקווה, לחוט להיאחז בו ולדעת שבסוף תגיעי לחוף המבטחים.. אם תבחרי בכך אני מזמינה אותך לצ'אט של עמותת סה"ר, הצ'אט פעיל כל יום ותוכלי לספר בו על התחושות וההתמודדויות שלך, בשיחה עם המתנדבים בצ'אט תוכלי גם לחשוב יחד אתם איך לעזור לעצמך, אולי תצליחי לראות את האור בקצה המנהרה החשוכה שאת נמצאת בה.

תמצאי אותנו בימים א'-ה' 10:00-00:00, בשישי 8:00-13:00 ובמוצ"ש 21:00 עד חצות. הלינק מצורף למטה.

כאן בשבילך,
מתנדבת סה"ר