6 תשובות
יש לי סיב שערה ממש חזק והשתמשתי ב6%
הקפדה על ההוראות: אחרי שסיימת למרוח את השיער, שבי כ- 30-40 דקות, תלוי באחוז החמצן ובהתאם להוראות השימוש אשר בעלון בתוך הערכה שקנית. חשוב לציין שבצביעה ביתית לא משתמשים בחמצן יותר מ- 9%. שימוש באחוז חמצן גבוה דורש צביעה במספרה.
אנונימית
יש לי חום ממש כהה הוא נראה כמו שחור, חימצנתי הייתי עם זה בערך שעה (אמא שלי רצתה פחות אבל ידעתי שזה לא יעשה כלום תוך עשרים דקות) ויצא לי זהב ממש יפה
שואל השאלה:
השארת את החמצן 3 שעות? איך השיער לא נשר לך?
השארת את החמצן 3 שעות? איך השיער לא נשר לך?
אנונימית
יצא לי אגוז כזה ובקצוות בלונד
השארתי איזה שלוש ומשהו שעות וזה יצא מכוער
השארתי איזה שלוש ומשהו שעות וזה יצא מכוער
אני היום וזאת הייתה טעות חיי ! מחר אני מחזירה לחום
באותו הנושא: