13 תשובות
חחח את נשמעת דומה לי קצת
ואף לא יכול להפוך אותך למכוערת, נשמע שיש לך דברים יפים אם ממש קשה לך עם זה את יכולה לעשות ניתוח אף, אבל אני ממש לא בעד זה , זה לא נראה טבעי ושלך בכלל
פשוט תעשי כושר,תטפחי את השיער, תתלבשי יפה ותרגישי יותר טוב:)
תנסי למנות את הדברים שאת כן אוהבת בעצמץ ודברים שאת טובה בהם וכישרונות שלך וככה תעלי לעצמך את הביטחון ותביני שהחלק שאת לא מעריכה בך הוא כלום
שואל השאלה:
^^אני מתה לעשות ניתוח אף הבעיה היא שאפשר מגיל 16 ואני רק בת 15 :(
אנונימית
דבר ראשון זה לא נשמע מכוער, דבר שני יופי זה לא הכל
בעיניי את נשמעת מהממת בטירוף אבל אני מבינה אותך.
לכולם יש פאקים קטנים שמפריעים בתכלס רק להם...
בכל אופן אני חושבת שיהיה לך הכי טוב אם פשוט תעשי דברים שאת אוהבת ומעודדים אותך ובנוסף תזכרי שכרגע זה המצב וחבל שתבזבזי את הזמן שלך על מחשבות כאלה, פשוט תפנימי ותיהי שלמה עם עצמך.
בהמשך אם תרצי תערבי פעולות פלסטיות...
רוצה לדבר בפרטי ?
אם לא אכתוב לך כאן
אין דבר כזה מכוער/ת כולם יפים בדרך שלהם! גם לי יש אף גדול, בטוחה שיותר משלך.
אבל הסתכלת כמה יפה את? אני הייתי מתה לעצמות לחיים כמו לך. תסתכלי כמה יפה את :)
לפי התיאור את נשמעת לי אחת היפות 3>
וגם אין שום דבר רע לדעתי באף גדול.
שואל השאלה:
תודה :) הייתי נותהת לך פרח אבל אני לא יכולה..
אנונימית
סיפור חיי
והאף שלי בטוח יותר גדול משלך
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא נראלי
אנונימית
^תאמיני לי האף שלי עצום ברמות באמת אין מצבב ששלך יותר גדול תסמכי עליי
מקווה שזה עודד אותך
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא מבטיחה לך זה בטןח לא יותר גןרע משלי
אנונימית
^לא נורא לא נתווכח של מי יותר גדול חח אבל אני בטוחה שאת סתם מגזימה
וגם אם הוא באמת גדול אז מה? אני בטוחה שאת עדיין יפה ברמות
אנונימית