6 תשובות
רק עכשיו גילית טת זה?
אנונימית
כן זה מפחיד
אבל אוקי גם אם אני אגיד לך את היום שאת הולכת למות
לא יהיה לך מה לעשות עם זה...
פשוט צריך לחיות כאן ועכשיו ואחר כך לא מובטח לאף אחד
אבל אוקי גם אם אני אגיד לך את היום שאת הולכת למות
לא יהיה לך מה לעשות עם זה...
פשוט צריך לחיות כאן ועכשיו ואחר כך לא מובטח לאף אחד
נשמה זה חדש לך?
שואל השאלה:
זה לא חדש לי, פשוט אני חושבת על זה הרבה
זה לא חדש לי, פשוט אני חושבת על זה הרבה
אנונימית
אין לך מה לחשוב על זה, זה סתם לא יעשה לך טוב. כי בתכלס את יכולה למות גם עוד דקה, פשוט תחיי את החיים ואל תחשבי על זה
הכל יהיה בסדר,תחשבי שהכל יהיה בסדר תנסי שמוע שירים שאת אוהבת והתפלל לאלוהים והכל יהיה בסדר:)❤❤❤
באותו הנושא: