6 תשובות
אצלנו באים רק ל3 שעות ונטו לימוד 2 וחצי אז פשוט לא עושים פיפי כי אפשר להתאפק אבל אפשר לעשות ומותר להיכנס רק 1 לתוך החדר השירותים
שואל השאלה:
לשירותים הכוונה היא אם הגבירו את הניקיון או שאסור ללכת לשירותים, אני יודעת שלא עשו הסעות לשירותים
לשירותים הכוונה היא אם הגבירו את הניקיון או שאסור ללכת לשירותים, אני יודעת שלא עשו הסעות לשירותים
שואל השאלה:
ולגבי הסעה, איך זה?
ולגבי הסעה, איך זה?
הניקיון אצלנו לפחות מסריח כמו שהוא היה ואין שום נייר ואין שום סבון
וכמו שציינתי מותר ללכת לשירותים רק 1
וכמו שציינתי מותר ללכת לשירותים רק 1
אני לא נכנסת בעיקרון.
אבל עשו שהבנות של י יא יב במקום אחד.
וז ח ט במקום אחר.
ככה עשו גם עם הבנים.
אבל עשו שהבנות של י יא יב במקום אחד.
וז ח ט במקום אחר.
ככה עשו גם עם הבנים.
אנונימית
הסעה אין לי כי אני הולך ברגל זה שתי דקות בדיוק מהבית שלי לבית ספר