6 תשובות
אצלנו באים רק ל3 שעות ונטו לימוד 2 וחצי אז פשוט לא עושים פיפי כי אפשר להתאפק אבל אפשר לעשות ומותר להיכנס רק 1 לתוך החדר השירותים
שואל השאלה:
לשירותים הכוונה היא אם הגבירו את הניקיון או שאסור ללכת לשירותים, אני יודעת שלא עשו הסעות לשירותים
שואל השאלה:
ולגבי הסעה, איך זה?
הניקיון אצלנו לפחות מסריח כמו שהוא היה ואין שום נייר ואין שום סבון
וכמו שציינתי מותר ללכת לשירותים רק 1
אני לא נכנסת בעיקרון.
אבל עשו שהבנות של י יא יב במקום אחד.
וז ח ט במקום אחר.
ככה עשו גם עם הבנים.
אנונימית
הסעה אין לי כי אני הולך ברגל זה שתי דקות בדיוק מהבית שלי לבית ספר
באותו הנושא: