4 תשובות
איבדתי אותך ב65% סליחה
ה65% שהמגן נותן לך לא ניראלי הגיוני!
את בטוחה שאת מקבלת 65% מהמגן לציון הסופי...
זה הרבה מידי!
65% - מגן
30% - עבודה
נישאר לבגרות רק 5% מוזרר
תנסחי את השאלה שוב!
את בטוחה שאת מקבלת 65% מהמגן לציון הסופי...
זה הרבה מידי!
65% - מגן
30% - עבודה
נישאר לבגרות רק 5% מוזרר
תנסחי את השאלה שוב!
שואל השאלה:
כן זה מה שהמורה אמרה לי, שהמגן 65%.
הבגרות 35%
ואני מניחה שאולי זה הבגרות והמגן ביחד, ואז עם הציון שיוצא מוסיפים 30%
כן זה מה שהמורה אמרה לי, שהמגן 65%.
הבגרות 35%
ואני מניחה שאולי זה הבגרות והמגן ביחד, ואז עם הציון שיוצא מוסיפים 30%
אנונימית
לא הגיוני! תשאלי אותה שוב!
באותו הנושא: