התחברות הרשמה

השרים החליטו שהלימודים ימשיכו פרט למוסדות החינוך בהם התגלתה תחלואה.זה סופי או שביבי יכול לשנות משהו עדיין ולהחליט אחרת?

30 במאי 2020, 17:03
משרד החינוךפוליטיקה    
תשובה אחת
שואל השאלה:
יש עוד סיכוי לשינוי או שרוב הסיכויים שכן?
אנונימית
באותו הנושא:
השרים בממשלה נורמלים שהם החליטו להשאיר את בתי הספר פתוחים בשלב *הזה*?
אזז מה החליטו? יש מחר לימודים או שלא..?
אתם חושבים שאחרי פסח ימשיכו הלימודים?
חושבים שאם החולים ימשיכו לעלות היום יבטלו את הלימודים?
מי בעד שזה ימשיך גם מחר אעזקות ויבוטל עוד יום לימודים? ונוכל לישון וללמוד בית?
החליטו על השבתת הלימודים ,זה כולל החינוך המיוחד?
מה דעתכם על זה שהלימודים ימשיכו כרגיל?
הודעה מוואלה: *מסתמן* הקפאת הלימודים בכיתות ז' - י' לשבועיים. התיכונים ימשיכו כרגיל.
באיזה שעה יגידו היום מה החליטו לגבי הלימודים?
שר החינוך אמר שהמצב ימשך עד 1 בספטמבר רק אז נחזור ללימודים זה ממש מוגזם מה דעתכם?
השרים החליטו שלא לסגור את בתי הספר