תשובה אחת
קודם כול זה דבר טבעי אבל צריך לאט לאט לאזן את הביישנות.
לא לנטרל חלילה, זה דבר חשוב לדעתי ואפילו מתנה.
אני אכתוב לך כמה טיפים מקווה שיעזור לך:
- תחשבי לפני מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות בסיטואציה
- תהיי עצמך ללא פילטרים או מסכות
- הטיפ הכי חשוב לדעתי הוא לתרגל לאט לאט בשלבים אחד אחרי השני. זה לא שאפשר פתאום. זה תהליך.


שיהיה מלא בהצלחהה