התחברות
הרשמה
נכון אוכלים קרמבו מהביסקוויט ולא מהקצפת?
1 ביוני 2020, 21:42
קרמבו
קצפת
אוכל
מאפים
שוקולד
5 תשובות
ממש כן
C
Coconutsharks
לגמריי
א
אוכל זה דבר חשוב(;
מה פתאום ממש לא
L
Let it happen
נכון
U
Underclass hero
לאא
מהקצפת מה
ס
סתמו אבל
באותו הנושא:
קרמבו, להתחיל לאכול מהלמעלה או מהביסקוויט..?
מה אתם אוכלים קודם בקרמבו, את הקצפת, או את הביסקוויט?
הייתם אוכלים עכשיו קרמבו?
שאלת היום: מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהווניל?
מה אתם יותר אוהבים בקרמבו? הקצפת או הביסקוויט
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים קרמבו?
אתם אוכלים קרמבו מהקרם או מהביסקיוויט?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?