6 תשובות
כדי שיהיה לך מה לשאול
בלעדיהם העולם היה משעמם
אנחנו צריכים משהו לצחוק עליו, לא?
^ צודק
עם היו רק חכמים זה לא היה משעמעם ??..
אם לא היו טיפשים לא היו חכמים כי בתכלס הכול יחסי וזה תמיד נחמד שאנשים שונים, למרות שזה מעצבן להסביר לאנשים טיפשים דברים 6000 פעם והם עדיין לא מפנימים
באותו הנושא: