5 תשובות
וויסקי,רוסקי סטנדרט,ואן גוך,קמאפרי ועוד מלאא
זה עניין של טעם והעדפות, יש גם כאלה עם טעם נרכש
לי אישית יש כמה שאני אוהבת ואני מניחה שגם את עוד תמצאי משהו טעים
לי אישית יש כמה שאני אוהבת ואני מניחה שגם את עוד תמצאי משהו טעים
לי יש חיבה לוודקה וליקרים
מוחיטו, יין מתוק/קינוח שזה לא יבש, בייליס וליקרים משוקולד או פירות. גם התפריט אלכוהול של רפאלו
כל מיני קוקטיילים טעימים
וגם יין לבן סבבה
וגם יין לבן סבבה
באותו הנושא: