11 תשובות
ואי זה ממש טוב
כן בטח
כן זה ממש טוב
לא, זה ממש גרוע. לא מבין איך לא קיבלת 100
זה רק שלוש נקודות הכל טוב זה דיי מושלם אני הייתי שמחה אם זה
כנראה את בנחשון / מצוינות מבין את ההרגשה שלך
קיבלתי 100 מתמטיקה מוגבר כיתה ט ועד שקיבלתי 100 הסתבר לי שהממוצע של הכיתה עמד על 80 ורוב החברים שלי קיבלו 90... נותן תחושה מעצבנת כי זה אומר שהמבחן היה קל ועד שהתאמצתי כלכך
שואל השאלה:
זה באמת לא צומי מה
זה נמוך יחסית לכיתה שלי באנגלית מואץ אז שאלתי ג'יז
אנונימית
דיי כבר עם הצומי הזהה
הנה זה מעולה
זה מה שרצית לשמוע?
אני כבר 3 שנים מנסה ללמוד את האנגלית הדפוקה הזאת ולא מצליח לי
ואז שואלים למה אני מתעצבת כשבאים שוויצרים
ושואלים שאלות דפוקות בסגנון!
אנונימית
וואי ממש טוב