12 תשובות
שעווה חמה הכי טוב. ותעשי לעצמך, באמת שזאת לא בעיה
תחליפי קוסמטיקאית,
את יכולה לגלח,
וזה לא קל לעשות שעווה לעצמי,
טני עושה רק במקרים דחופים,
יש שעווה למיקרוגל, בריח תפוח ודבש נראה לי
היא טובה לרוב
שואל השאלה:
תודה רבה. אבל לא כואב לכן? אני פשוט יושבת עם השעווה על היד ולא מסוגלת לתלוש את זה. אני אומרת לעצמי שהכל בסדר ואני אומרת שלוש שתיים אחת ובאה לתלוש ואף פעם לא מצליחה..
הכי טוב זה שתעשי לעצמך, את יודעת הכי טוב מה את רוצה.
אני משתמשת לרגליים ב-veet או גילוח כשאין לי כוח, בידיים אני עושה עם אפיליידי, אבל אני מניחה שאם שעווה בידיים הייתה יותר טובה לי הייתי משתמשת גם בveet לידיים..
אין הסבר לאיך את משיגה את הכח, את פשוט צריכה לקום ולעשות לעצמך שעווה:)

עריכה: השעווה החמה טובה כמו שכתבו למעלה, אבל היא לגמרי דורשת יותר זמן.. לי לפחות היא הייתה פחות נוחה.. את תמיד יכולה לנסות כמה ולבדוק מה הכי טוב לך;)
^אני חושבת שלא משנה כמה פעמים אני אעשה לעצמי שעווה אני תמיד אפחד לפני שאעשה, פשוט לתלוש מהר ולמתוח את העור.;)
נכון, כואב, אבל לא ממש. לאט לאט מתרגלים
לא לגלח תזהרי לעשות את הטעות
המחרידה הזאת
תקני קרם של לייף להורדת שיער הוא קצת מסריח (קצת הרבה ) אבל מוריד אחרי 5 דקות ובלי כאבים וזה בא בבקבוק ענקי שיספיק לך
לפחות לכמה חודשים
אנונימית
סליחה לא של לייף
של veet
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית השיער לא יצמח לי אחר כך כמו גילוח? ותודה:)
אני חושבת שזה אינדבדואלי מאחת לאחת השתמשתי בו פעם אחת וצמח לי ממש קצת אבל לא כמו של גילוח ליתר ביטחון תנסי אותו בקבוצה קטנה שלא רואים ותראי איך זה גודל
אנונימית
אני משתמשת ברצועות שווה של ויט (או איך שלא קןראים לזה). ובעיקרון זה לפעמים כן די מפחיד לתלוש את זה מהיד של עצמך כי שעווה זה כואב וזה אבל ככה אני מוציאה עצבים חחח.
אנונימית
יש שעווה שחורה ברזילאית , אומרים שהיא לא מכאיבה, יש את זה בwow
שואל השאלה:
תודה רוני09 :)