6 תשובות
להיפתח ליותר עולמות, לא להישאר רק באיזור הנוחות של האוכל שאת אוהבת
חוץ מזה, לא חייבת לאהוב כל דבר. תמיד אפשר לעשות כאילו מנימוס
הלוואי ואלו היו הצרות שלי בחיים
אנינת*
ואת לא חייבת לאהוב בכוח
תנסי להתחיל לאכול דברים חדשים...שום דבר לא קורה שמנסים אולי הרבה דברים יהיו לך טעימים
אנונימית
אנינת טעם*
תהיי פתוחה לטעמים נוספים, זה מחסום בראש שאפשר לשבור ונהנים מהתוצאה.
פשוט לטעום
דברים שמסקרנים אותך