4 תשובות
סיוט.
יש כאלה עם מזל שיש להם רק יומיים / שלושה
מגיע כל חודש, עד גיך מסויים זה לא סדיר, כלומר לא קורה באותו זמן של החודש
יכול לקחת בין 3 ימים לשבוע
אינדיקטור לכך שהבת לא בהריון
כאבים התכווצויות בבטן התחתונה וסבל
המון דם בימים מסויימים בעיקר בהתחלה, לפעמים לא הרבה
אממ מה עוד יש?
סבל במילה אחת