5 תשובות
אוקספורד זאת האונברסיטה הכי טובה בעולם
וזה ממש לא נכון^^
באוקספורד מקבלים ארבע מתוך מאה
באוקספורד מקבלים ארבע מתוך מאה
ללא ספק. אחוז הקבלה של הארוורד הוא 5 לעומת אוקספורד שזה 17.5
אבל שוב, אני לא ממש יודעת להשוות בין אוניברסיטאות ממדינות שונות
אבל שוב, אני לא ממש יודעת להשוות בין אוניברסיטאות ממדינות שונות
שואל השאלה:
ואוניברסיטת הרווארד נחשבת יותר מאוקספורד?
ואוניברסיטת הרווארד נחשבת יותר מאוקספורד?
אנונימית
תראי, אי אפשר להשוות בין אוקספורד לאחרות כי אוקספורד זה באנגליה.
גם בראון וגם ייל זה ivy league, כלומר הטופ של הטופ אז שתיהן מעולות. אני חושבת שייל יותר נחשבת כי א. שומעים עליה יותר וב. אחוז הקבלה שלה נמוך יותר, כלומר נחשב יותר להתקבל לשם.
גם בראון וגם ייל זה ivy league, כלומר הטופ של הטופ אז שתיהן מעולות. אני חושבת שייל יותר נחשבת כי א. שומעים עליה יותר וב. אחוז הקבלה שלה נמוך יותר, כלומר נחשב יותר להתקבל לשם.
באותו הנושא: