5 תשובות
ברור, זה לא נעים בכלל.. אני שמה דאודורנט ומשתדלת לזוז כמה שפחות.
תבדקי איזה סוג של דאודורנט הכי טוב בשבילך ותתקלחי בכל הזדמנות;-) תלבשי בגדים בהירים ומבד מאוורר..
בהצלחה!!
תבדקי איזה סוג של דאודורנט הכי טוב בשבילך ותתקלחי בכל הזדמנות;-) תלבשי בגדים בהירים ומבד מאוורר..
בהצלחה!!
כן אבל זה לא כאילו זה בשליטתי. כמובן אפשר לשים דאודורנט וכו אבל מה לעשות שאנחנו אנושיים
כן וואי לאחרונה מרגיש לי שאני מזיעה די הרבה וזה ממש לא נעים
אנונימית
כן ואפילו שיש דאודורנט זיעה יכולה להשאיר כתמים גם בלי שיהיה ריח
כן ואפילו שיש דאודורנט זיעה יכולה להשאיר כתמים גם בלי שיהיה ריח
באותו הנושא: