5 תשובות
אני הייתי פעם במצב שלך. היינו שלישיית חברות אבל האמת היא שפשוט הייתי גלגל שלישי. נפגעתי מלא עד שקיבלתי את זה ששתיהן חברות מאוד טובות ושאני לא אצליח להיכנס לחברות הזאת באמת, לא משנה מה. אז באיזשהו שלב הנחתי להן וניתקנו קשר עם הזמן. לא מתחרטת, הן נורא פגעו בי.
באיזשהו שלב גם הן כבר הפסיקו להיות חברות ותשמעי שחברים באים וחברים הולכים, כל החיים. אם את טיפוס חברותי ובן אדם נחמד, אני בטוחה שתסתדרי :)
באיזשהו שלב גם הן כבר הפסיקו להיות חברות ותשמעי שחברים באים וחברים הולכים, כל החיים. אם את טיפוס חברותי ובן אדם נחמד, אני בטוחה שתסתדרי :)
שואל השאלה:
^ תודה רבה, עזרת לי מאוד מעריכה <3
^ תודה רבה, עזרת לי מאוד מעריכה <3
באהבה גדולה. תמיד פה ! :)
אם זו פעם ראשונה, תחשבי אולי לדבר איתן על זה.
אם זה ככה כבר הרבה זמן, אולי תחשבי אם טוב לך להיות חברה שלהן. אולי כדאי שתיתני לאנשים חדשים להנות ממך!
אם זה ככה כבר הרבה זמן, אולי תחשבי אם טוב לך להיות חברה שלהן. אולי כדאי שתיתני לאנשים חדשים להנות ממך!
שואל השאלה:
^ תודה רבה על העזרה :)
^ תודה רבה על העזרה :)
באותו הנושא: